🌱Být Veganem: Výhody/Nevýhody🌱

31. srpna 2018 v 7:07 | 💋Cherry Berry💋 |  -🌱Veganství/Vegetariánství🌱

veganství

Výhody veganství

1. Nemůže se ti stát, že budeš žvýkat chrupavku nebo kost.

2. Budeš mnohem méně zahleněn a nebudeš mít bílý povlak na jazyku.

3. Ve většině případů ti nebude těžko od žaludku. Maso je jedna z potravin, která se tráví nejdéle. Najdou se však některé veganské potraviny, které také mohou mít negativní vliv na trávení.

4. Tvé pokrmy budou vypadat chutněji než ostatní masité pokrmy. No schválně: vypadá lépe dýňová polévka nebo slepičí vývar, ve kterém plave koustky kůže?

5. Dnes se dá skoro všechny pokrmy nahradit veganskýma ingrediencema. Mléko hravě nahradíš mandlovým nebo kokosovým a můžeš mít chutný veganský dezert bez živočišných produktů!!! Čínu si můžeš dát s Tofu místo masa nebo si můžeš dát čočku nebo těstoviny plněné špenátem.

6. Budeš mít ze sebe lepší pocit, že děláš něco pro své zdraví, zvířata a planetu

7. V mase mohou být antibiotika, v rybách rtuť, olovo nebo antidepresiva!!!

8. Zvířata vitamín B12 neprodukují, tento vitamín zvířata získávají ze zbytku půdy v potravě, protože B12 je forma bakterie obsažena v půdě. Zvířatům ve velkochově se také tento vitamín dostává jako doplněk stravy.

9. Tvé tělo zažije detox, pokud jako vegan budeš vybírat vhodné potraviny. Jak je známo, živočišné produkty mohou překyselovat organismus. Ovoce a zelenina naopak čistí a osvěžují tělo. Měli byste však něco vědět o margarýnech a sojových výrobkách. Margarýny nejsou zdravé na tepny a sója ve větším množství může škodit štítné žláze, sužovat žíly a také je to alergen.

Nevýhody veganství

1. Zmrzku v létě najdeš na každém rohu, ale s veganskou je to o něco horší. Tak je to se všemi pokrmy. Všežravci to mají v tomto ohledu jednodušší

2. Budeš si muset více hlídat bílkoviny, vitamíny, také aminokyseliny v potravě.

3. Některým všežravcům budeš jako vegan protivný, ale tohle si někteří vegani dělají sami svým nadřazeným chováním. Jsou ale někteří všežravci, který člověka odsoudí jen kvůli tomu, že je vegan, přitom je dotyčný úplně normální a dokáže být fajn.

4. Jsou lidé, kterým veganství leze pěkně na mozek. Kdyby náhodou pozdřeli něco, kde byl přidaný vaječný bílek nebo mléko, budou mít chuť si to vyrvat ze žaludku nebo se budou nenávidět!!!

5. Ne každý může být vegan!!! Někdo nemá na to vhodnou krevní skupinu nebo je alergický na mnoho veganských potravin jako je sója, lněné semínko, hořčice atd. Může být také na tom metabolicky jinak než ostatní vegani a proto mu tento styl stravování vyhovovat nemusí.

Hodnocení

Podle mě je nejlepší jít zlatou střední cestou. Nejsympatičtější typ stravování je strava, které obměňuje živočišné a rostlinné produkty. Jednou si dá volské oko, podruhé si dá těstoviny se špenátem, potřetí si dá mandlové mléko a neřeší, jestli je ten zákusek dělaný z mléčného výrobku nebo z rostlinného!!! Pokud by pozdřel něco, co normálně nejí, tak by nezkákal z okna!!! Prostě takový zdravojedlík, který občas zřeší nějakou ňaminou😋 a neodsuzuje žádný styl stravování!!!

Autor článku: 💋Cherry Berry💋
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Simix Simix | Web | 31. srpna 2018 v 21:31 | Reagovat

První výhoda je trochu zvláštní. :D
Ale druhý, to už je výhoda,kterou plno lidí příjme s radostí :)
A ostatní výhody taky stojí za to :)
Ale zhodnotila jsi to to na závěr pěkně. Já myslím, že je možné jíst všechno, však s mírou a rozumem :)

2 Kix*♥ Kix*♥ | Web | 2. září 2018 v 16:18 | Reagovat

Také si myslím, že je nejlepší jít zlatou střední cestou :-) ale je to prostě na každém, jaký typ stravování si zvolí :-) já se třeba masu vyhýbám, snažím se jej nejíst tolik a vyhovuje mi to :-) Maso mi nechybí... :-) Každý by měl být takový, jak se cítí a to je nejlepší :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama