My Tips For Vegan Lunch

19. října 2017 v 15:55 | Cherry Berry |  Recepty

Toto jídlo je velmi běžné, snadné a rychlé vaření, bohaté na vlákninu a rostlinné bílkoviny, které masožrouti podceňují!!! Řeč je o luštěninách!!! Spousta lidí nemá luštěniny moc v lásce (hlavně malé děti) a některým lidem můžou způsobovat bolesti břicha, ale světe div se, čočka mi z daleka nedělá takové bolesti břicha jako maso!!! Hlavně je dřív strávená a pomáhá na stolici!!! Ale každému člověku vyhovuje něco jiného!!!

Čočka na kyselo

Budete potřebovat:

konzervu čočky
olivový olej
sůl
pepř
vinný ocet
hladkou mouku pro zjemnění chuti
pánev

Na pánvičku vylijeme trocha olivového oleje, pak čočku, zamícháme, osolíme, opepříme, zamícháme, přidáme trocha vinného octa, zamícháme, "postrašíme" hladkou moukou, zamícháme, chvilku povaříme a je hotovo!!!

Výživové údaje na porci cca 300 kcal

Bílkoviny:15g
Sacharidy:30g
Cukry:0g
Tuky:12g
Vláknina:15g

Kovbojské fazole

Budete potřebovat:

konzervu červených fazolí
olivový olej
country koření
pepř
pánev
sýtko

Fazole vysypeme do sýtka nad dřezem a "propereme" od sladkého nálevu. Na pánvičku vylijeme trocha olivového oleje, vysypeme fazole a zamícháme. Opepříme, přidáme country koření, zamícháme, povaříme a je hotovo :)

Výživové údaje na porci cca 400 kcal

Bílkoviny: 15g
Sacharidy: 35g
Cukry: 5g
Tuky: 12g
Vláknina: 12g
Jde to bez masa!!!
Související obrázek

Veg recepty od Cherry Berry ;)
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Ronnie Sparks Ronnie Sparks | E-mail | Web | 31. října 2017 v 11:11 | Reagovat

Kovbojské fazole mám ráda :-) čočku moc nemusím, sním ji tak jednou za půl roku :-D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama